לאחר שרכשתם אצלנו סוויץ סוללה לאופניים המתאים לסוללות 24V עד 60V ניתן לקרוא את המדריך הזה.
- הכנה:
- נתק את הסוללה מהאופניים במידה ואפשר.
- הצטייד בכלים מתאימים: מברגים, פלייר, קאטר, כלי פתיחה עדינים.
- פתיחת של מארז הסוללה:
- נאתר את הברגים הנועלים את מארז הסוללה החיצוני והסר אותם בזהירות – בדרך כלל נמצאים למעלה איפה שיש את מד הסוללה הדיגיטלי כ- 4 בירגי פיליפס.
- פתח את המארז, שים לב יש לו חיבורים פנימיים אז לא להשתמש בכוח.
- אם לא נפתח כנראה נשאר לכם בורג סגור.
- נאתר את סוויץ הסוללה: אשר נוציא עם הכובע העליון של הסוללה יתגלה לנו הסוויץ, נסיר את הסוויץ על ידי 2 בירגי פיליפס הקצרים ונשמור אותם.
- יש לצלם את חיבורי החשמל לפני הפירוק – כדי שנזכור במידה ודעתנו הוסחה.
- הסרת את הסוויץ הישן:
- נתק בזהירות את החיבורים החשמליים למנגנון יש לנתק פלוס או מינוס בנפרד לא לחתוך את שנהם יחד במקביל כדי למנוע קצר.
- הסר את הברגים הנועלים את המנגנון ממכסה הסוללה יש לשמור אותם.
- הוצא את הסוויץ הישן.
- 5. התקנת סוויץ לסוללה חדש:
- לאחר שהסרנו את הסוויץ.
- חבר אותו עם הברגים המתאימים ששמרנו למעלה.
- חבר מחדש את החיבורים החשמליים לפי הסדר שתיעדת יש צורך בהלחמה ובידוד החוטים מחדש כמו כן ניתן לעשות ללא הלחמה אבל צריך לעשות זאת בצורה מקצועית.
- 6 . סגירת המארז:
- בדוק שכל החיבורים מאובטחים ושאין חוטים חשופים.
- סגור את מארז הסוללה בזהירות וחזק את הברגים לפי הסדר.
- הסרת את הסוויץ הישן:
- בדיקה:
- נסה את המפתח החדש לוודא שהמנגנון עובד כראוי.
- חבר את הסוללה בחזרה לאופניים ובדוק שהכל פועל כשורה.
אזהרות חשובות:
- עבודה בסביבה נקייה ויבשה.
- היזהר מאוד לא לגרום נזק לתאי הסוללה – זה יכול להיות מסוכן מאוד.
- אם אתה נתקל בקושי או אי-בהירות בכל שלב, עצור והתייעץ עם מומחה.